söndag 5 september 2010

sjutton år


grattis till mig!

6 kommentarer:

  1. Ja må han leva, ja må han leva, JA må hand leva ut i hundrade år. Javisst ska han leva javisst ska han leva, ja visst ska han leva ut i hundrade år! Och när han ha levat och när han ha levat...osv!

    GRATTIS MON AMI!

    SvaraRadera
  2. Sv Jessica:

    Haha, ÅH så fint!
    Tack så mycket Jessica! :D

    SvaraRadera
  3. Grattis så hemskt mycket! Du tar underbart fina foton!

    SvaraRadera
  4. Sv Felicia och tandställningsfjant:

    Tacktacktack! Vad glad jag blir! :D

    SvaraRadera
  5. Sv; Nej, känner mig tror jag inte du gör. Jag är bara en sån som ramlar runt bland fina bloggar och ibland stannar till, samlar mod och säger hej. Och på någons födelsedag måste man självklart säga grattis :)

    SvaraRadera

skriv något trevligt!