torsdag 14 oktober 2010

mobilt snöfall









den fjortonde oktober och den första snön har redan fallit, och det var inte lite heller! hela umeå blev vackert vitklädd, om man gillar sånt. jag irriterade mig mest på blåsten och
slasken som uppstod då vi, när det snöade och blåste som värst, skulle gå in till stan för att se "Precious" på skolbion (som förövrigt var väldigt hemskt men bra). ännu mer irriterad
var jag över att jag inte hade kameran med mig, eftersom det var hemskt fint, även fast det var lite slaskigt och kallt. så de bilderna ni ser ovan är fotade med mobilkameran.
räddaren i nöden!

5 kommentarer:

  1. det var iiisigt kallt!

    SvaraRadera
  2. Sv Julia:

    Ja, sick! man var ju inte riktigt redo för det heller!

    SvaraRadera
  3. älska - typ. Stora vantar, tjock halsduk och varm choklad!

    SvaraRadera
  4. Sv Qhristina:

    ja, åh, det är mysigt. men kylan, slasken och snöstormar är inte lika trevligt; om man nu inte är inomhus det vill säga!

    SvaraRadera

skriv något trevligt!