onsdag 3 augusti 2011

den andra i åttonde

gårdagen del 1:
direkt efter jobbet for jag hem till kasper för en välbehövd grillning med fina vänner.
då jag arbetar 8 till fem varje vardag är det svårt att hinna med att umgås, så det var hemskt trevligt.

gårdagen del 2:
när jag kom hem på kvällen väntade ett paket på mig, ett paket fullt med en massa lomography-grejer från österrike.
där i fanns bland annat en diana-kamera!
jag har nu 3 stycken diana-kameror i 3 olika storlekar (synd bara att den allra minsta endast är en nyckelring)

himlarns bra tisdag alltså!

3 kommentarer:

  1. Du tar väldigt fina bilder måste jag säga!

    SvaraRadera
  2. var kan man hitta vilken kamera samt objektiv du använder? som t.ex. på dessa bilder. måste typ veta. så himla fina bilder du tar, så snälla låt mig veta vad din kreativitet använder sig av för material.

    SvaraRadera
  3. är det med dom där kamerorna du fotar bilder till bloggen och är dom analoga?:D

    SvaraRadera

skriv något trevligt!