fredag 24 februari 2012

it seems

ursäkta min dåliga uppdatering, men jag har för tillfället inte riktigt tid med att uppdatera bloggen särskilt ofta.
jag har tusen saker som måste göras, bland annat min portfolio och mitt projektarbete, där jag verkligen tagit mig vatten över huvudet.
när jag får tid över ska jag berätta vad allt handlar om!

imorgon ska jag i alla fall lämna allt stressigt skolarbete bakom mig.
jag och några vänner ska packa varmkorv, pinnbröd, varm choklad och marshmallows för att sedan åka skrana och grilla i snön.
vädret utlovar sol och några ynka minusgrader så troligtvis kommer det bli en riktigt grym dag!

PS. BARA LITE MER ÄN EN VECKA KVAR TILL BERLIN!!!!!!
fasen så najs!

2 kommentarer:

  1. när äre ni åker till berran? kom lix hem igår så om det är något ni funderar på äre ju bara att skriva en rad

    SvaraRadera

skriv något trevligt!