måndag 8 juli 2013

CECILIA 20 + BÅTEN

i lördags samlades en bunt vänner hemma hos johanna för att fira cecilia som fyllt tjugo!
här ovan har vi henne i egen hög person.

 vi fikade i massor och vi spelade kubb.

 vi drack öl, vin och annat alkoholhaltigt innan vi bestämde oss för att fara vidare till "båten".

 vi hamnade på båten där jag massor av fina möten skedde, kul kul!!!

vid halv tre-tiden var det efterfestsdags så jag gömde cykeln i en buske och tog bussen hem till ebba x2 + siri.
där åt vi lökringar, lyssnade på hip-hop och klappade katter.
vid 5-6-tiden tog jag taxi hem till min utelåsta syster och den var den kvällen!!
mkt bra, 10/10!

PS. bilder är tagna med min sprillans nya drömkamera, lomo lc-w!!
en helt fantastisk, och extremt vidvinklig, historia!
_______________
TRANSLATION: a few days ago, I met up with some friends to celebrate cecilia's 20th birthday!
we drank some beer, met up with more people at "båten" and had a few laughs before we headed to the after party.
5-6 am, after a call from my locked-out little sister I took a cab home, one of my most fun nights in a while had come to an end!!

PS. the pictures above were taken using by my brand-new lomo lc-w, an amazing wide-angle dream!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv något trevligt!