måndag 22 juli 2013

VAD JAG GJORT DE SENASTE DAGARNA.

 jag har ÄNTLIGEN (!!!) skaffat mig en iphone // jag har bergsklättrat med pappa

 jag har fått finfinbesök från borlänge // jag har hängt med dessa hos mormor och morfar vid havet

jag har hängt på bildmuséet // mkt bra matchning tyck ja!

jag har varit på äventyr i forsen i baggböle // jag har hängt i lador på åkern

jag har varit på supertrevlig förfest hos hanna // jag har varit på supertrevliga scharinska villan

jag har gått hem trött och kall mitt i natten // jag har kommit in på konstakademin i göteborg till hösten!!!!!!!! fuck yeah!

 jag har utforskat läskiga ödehus på utsidan // jag har utforskat läskiga ödehus på insidan

 jag har åkt på spontantur till skellefteå men mkt bra människor // jag har druckit alldeles för mycket vin och lyssnat på najs musik

jag har experimenterat lite // jag har klippt och fixat inför ett -*"fotoprojekt"*-
______________
TRANSLATION: the past two weeks through my new iphone!!!

1 kommentar:

skriv något trevligt!